Årets vurpa går till...

Hejsan.

Nu är det bara 41 dagar kvar till thailand :D.


Idag åkte jag längdskidor tsm med Ronja och jossefin på elvensval. Hahah det gick som det gick.
Jag har inte åkt längd på ett välldigt bra tag och det märktes. Vi åkte i typ 8 nerförsbackar och jag rammlade i varenda en. Tillslut besstemde jag mig för att jag skulle klara att åka ner för åtminstonde en utan att rammla, dum som jag är väljer jag den brantaste backen. Där åker jag i 70 km i timmen skrikandes med böjda ben och mina skidor hade 1 meters mellanrum. När jag kom i svängen ser jag jossefin typ 10 meter ifrån mig med ögon stora som jordglobar och jag drar till en slalom plåg för att kunna stanna.
Då gör jag årets vurpa. :ojag vet inte hur läge jag var i luften innan jag landade. Inget slår jossans min när jag ligger där så jag började gapskratta åh fyfaan vad vi skrattade haha  :D Sen märkte jag att skidan hade gått sönder, den var non grej som hade lossnat som man trycker på om man vill ha av pjäxan.
så nu står det ett par skidor på ik jarl med enn pjäxa på :D
sen blev det handboll och nu ska jag nog göra mig lite te om det finns.
hej då.



Ronja försöker fixa min skida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0