Tävling

Tänkte var med i en tävling som www.kenzas.se har.

Min motivering till att jag ska vinna är att jag är så nära på att snart slänga ut min dator genom fönstret.
det är en ful 90 tals dator som är så stor att jag knappt får plats i mitt egna rum.
och som pricken över i et så har den fullt med virus och jag har kanske 40 megabyte minne i den.
Jag åker också tåg varannan helg som tar circa 3 timmar så det skulle vara skönt att kunna ta med mig den på tåget.
sen så kommer jag ju kunna läsa din blogg oftare också (a)
Snälla jag behöver en ny dator :D !



Det är som den ropar Kom och hjälp mig !

Kommentarer
Postat av: ee

har du ngt bra filmtips ? (:

2010-02-17 @ 17:57:44
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/
Postat av: Linnea

Nja tittar sällan på film men the hangover är bra :) hancock, I am legend, systar i jeans :) beror på vilket humör du är på ;)

2010-02-17 @ 20:33:25
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte evt vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckesmärke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

2010-02-20 @ 18:46:29
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0