Dagens

Dagens humör: glad och lugn, hade inga lektioner för vi hade friluftsdag dessutom är vi klara med spanska uppsatsen :)


Dagens borde: städa :)


Dagens frisyr: håret i en enda stor knut som vanligt


Dagens klädsel: på friluftsdan hade jag långkallingar,mjukisar ,linne, tjocktröja och jacka. Nu har jag långkallingar,linne och tjocktröja :)


Dagens planer: Spela in lite låtar till ipoden.


Dagens vill ha: Ny dator!


Dagens längtan: Sommar

Dagens fundering: hur ska jag hinna klart med bildläxorna?


Dagens beroende: Kakor. kan inte sluta äta när det finns!

Dagens tråkigaste: Friluftsdan haha jag och elin åkte bara längdskidor 1 km sen satte vi oss i omklädningsrummet och lyssnade på musik


Dagens tidning: haha aftonbladet

Dagens låt: Ghost- michael jackson ( fan dig otti jag kan inte heller sluta lyssna på den där meningen : Put i knife in my back, put a arrow in me eller nått sånnt. ;)

 

Those was the best days. *


Kommentarer
Postat av: otilia

härlig och snygg bild!!!!

2010-02-17 @ 13:23:51
Postat av: Anonym

Du anar inte hur varmt och skönt det var den dagen :D

2010-02-17 @ 16:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0