läxor läxor.

Just nu har jag så mycket prov och läxor och uppsatser att jag håller på att bryta ihop.
Jag skulle vilja att alla lärare själva skulle få sätta sig ner i skolbänken och göra allt som dom har bett oss att göra.
dom skulle säkert banga ut derekt.
Annars har det varit en helt okej vecka ganska seg men ändå..
Kallt är det och det bara regnar och regnar, skåne flyger snart iväg och det gör inte mig något.
Visst längtar jag lite till snön och vintern men just nu är jag sugen på den där dagen då jag och elin satt på lampön och spelade ray lamontagne medans vi tittade ut över siljan. Det var härliga sommardagar/kvällar. Då tänkte jag varken på läxor eller gymnasium bara på nuet.



lampön sommarn 08.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0