Don´t let nobody take you done

Hallå.

Nu sitter jag här i min mysiga morgonrock och lyssnar på michael jackson- keep the faith. helt underbar låt :) jag älskar hans röst i refregerna, man är inte van vid den sortens röst på honom men jag gillar den :)

Ja vad har hänt denna vecka. Jag har lyckas med att glömma mobilen i mitt skåp i skolan. Så jag har inte kunnat använt den under hela helgen. Jag är egentligen inte särskilt fäst vid mobilen som de flesta men det är endå jobbigt att inte kunna svara när folk ringer menmen får tillbaka den imorrn :)
Jag har varit på en dans show som elin är med i :) jätte bra var den.
och idag har jag hafft handbolls match som gick välldigt bra.

Denna vecka händer det inget specielt vad jag vet.
Men jag vet en sak snart är det julloooooooooooooov :D



Kommentarer
Postat av: otilia <3

japp älskar oxå den väldigt fin låt :D

linnea jag hatar när du glömmer din mobil!! har försökt ringa dej och förstår nu vf du inte svarar.. :P en sak händer :) jag kommer till rättvik på fredag!! :D hoppas du e där..? då kan du få din julklapp, den e asnice!! tycker jag iaf, hoppas du tycker den e fin <3 saknar dej grymt mkt <333333

2009-12-06 @ 22:24:06
Postat av: Linnea <33

jag vet, jag hatar också när jag glömmer den :o en hel helg liksom vet du hur många som tror att jag har dissat dom hahaha :D jaaaa du kommer till rääääääääättvik!!:D <3333 men isåfall måste jag skynda mig att köpa en julklapp till dig :O gaah jag vet inte vad jag ska köpa :S jag får väll komma på nått tills dess :D <3

2009-12-07 @ 17:42:56
Postat av: otilia <3

haha tanken som räknas och min är verkligen rakt från hjärtat (du kommer förstå sen ;P) hahah

2009-12-07 @ 20:21:47
Postat av: Anonym

men shyys :D

2009-12-07 @ 21:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0