Dagens Lista

Dagens humör: glad men julstressad.


Dagens borde:tränat,  har gått upp massa den senaste månaden -_-


Dagens frisyr: håret i en enda stor knut


Dagens klädsel: vitt linne med svarta mönster, ett par jeans leggins och en kort kofta över.


Dagens planer: ja nu är väll dagen slut men tänkte väll gå och borsta gaddarna snart :)


Dagens vill ha: Peeenngar! vart är mitt penga träd när jag behöver det!


Dagens längtan: thailand!

Dagens fundering: ska jag verkligen gå på gymnasium? ( ja jag har faktsikt tyvär hafft den tanken ett bra tag nu. jag har sånn jävla lust att skita  i skolan efter högstatiet men jag får verkligen inte det för då är min framtid ganska så sämst. men jag är frästad 


Dagens beroende: toan.. har kissat typ 70 gånger idag!

Dagens tråkigaste: Jag. siter bara och spelar madagaskar 2 på wii.


Dagens tidning: nån gammal frida tidning som jag kunde läsa medans jag badade

Dagens låt: stevie wonder- i never dreamded you leave this summer ( mj s begravning verasion)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0